خواص انگشتر و گردنبند آمیتیست
نوشته شده توسط : نقره جات

از خواص خرید انگشتر و گردنبند نقره آمیتیست نیزان است که در واقع یک انگشتر و گردنبند نقره مردانه و زنانه تولید کننده میدان مغناطیسی می باشد، همچنین بدن انسان هم دارای یک میدان مغناطیسی درونی می باشد، در نتیجه امکان تبادل انرژی بین بدن آدمیزاد و این انگشتر و گردنبند نقره مردانه و زنانه آمیتیست ایجاد می شود و زمانی که شما برای مدت زمان کوتاهی در برابر میدان مغناطیسی ایجاد شده به وسیله انگشتر و گردنبند نقره مردانه و زنانه آماتیست قرار بگیرید، می توانید میدان مغناطیسی طبیعی بدن خویش را بهبود بخشید و از نیزان خواص خرید انگشتر و گردنبند سنگ آمیتیست بهره ببرید. 
نیزان سنگ بنفش گوهری شفاف با سختی ۷ در مقیاس موس می باشد و جزو مشهورترین گونه در خانواده کوارتز استنیزان گوهر معمولا به صورت کریستال شش وجهی پیدا می شود و در نگین های آذرین و دگرگونی، به ویژه گرانیت و گنیس (سنگ جرقه) تشکیل می شود. نمونه ای از نیزان سنگ به نام کوارتز موجود می باشد که همراه با آن گونه فشرده ای از از کریستال های کوچک بنفش استخراج می شود ولی فاقد بلورهای ابعاد ابعاد بزرگ می باشداین گونه به صورتی متناوب و لایه لایه و کوارتز شیری رنگ و غالبا به صورت ژئود تشکیل می شود و معمولا در کارهای هنری یا مهره های تسبیح بکار برده می شود. 
از خواص خرید گردنبند و انگشتر نقره مردانه و زنانه آمیتیست این است که در واقع یک سنگ تولید کننده میدان مغناطیسی می باشد، همچنین بدن انسان هم دارای یک میدان مغناطیسی درونی می باشد، در نتیجه امکان تبادل انرژی بین بدن انسان و نیزان سنگ ایجاد می شود و زمانی که شما برای مدت زمان کوتاهی در برابر میدان مغناطیسی ایجاد گشته به وسیله گوهر آماتیست قرار بگیرید، می توانید میدان مغناطیسی طبیعی بدن خویش را بهبود بخشید و از این خواص خرید گردنبند و انگشتر نقره آمیتیست بهره ببرید. 
بعضی از بلورهای آمیتیست در مقابل نور خورشید قسمتی از رنگ خود را از دست می دهند. با وجود این، اشعه X رنگ مقدمه آن را می تواند باز گرداند.بلورهای آمیتیست با حرارت زیاد به رنگ های زرد روشن، قهوه ای، سبز و آبی در می آیند.شکنندگی، از دیگر خواص خاتم نقره مردانه و زنانه آمیتیست است.لذا باید با دقت بسیار آن را نگاه داشت. 
همان گوهر بنفش سنگی شفاف با دشواری ۷ در معیار موس است و جزو مشهورترین گونه در خانواده کوارتز می باشدهمان نگین معمولا به صورت کریستال شش پولی پیدا می گردد و در نگین های آذرین و دگرگونی، به ویژه گرانیت و گنیس (نگین جرقه) تشکیل می گردد. نمونه ای از همین گوهر به اسم کوارتز موجود است که همراه با آن نمونه فشرده ای از از کریستال های گردنبند کوچک بنفش استخراج می گردد ولی فاقد بلورهای بزرگ استهمین نوع به صورتی متناوب و لایه لایه و کوارتز شیری رنگ و غالبا به صورت ژئود تشکیل می گردد و معمولا در کارهای هنری یا مهره های تسبیح بکار برده می گردد.

انگشتر امیتیست

خواص خرید انگشتر و گردنبند نقره آمیتیست

از بین بردن انرژی منفی، از دیگر خاصیت ها نگین آمیتیست بنفش می باشد که آن را به انرژی های مثبت تبدیل می نماید. تکه ای از همین سنگ را در گوشه ای از اتاق یا محل کار خویش قرار دهید تا علاوه بر پراکنده گشتن انرژی های مثبت در وضعیت و عقل و روح شما، به تعادل و خلوتش دست یابید و از تشویش، اضطراب و هراس، دور شد
انگشتر و گردنبند آمیتیست فعالیت نیم کره مغزی آدمیزاد را زیاد شدن می دهد، علت کم شدن توهمات مغزی می گردد و استعداد های روان بینی را درمان می بخشد. همینطور دلیل می گردد الهامات و شهود و شفادهی قوی کردن گردد و گسترش یابد. 
۷- تاثیرات نگین امیتیس علت می گردد تفکر و ذوق شخص به سمت سطوح بالاتر معنوی را زیاد شدن پیدا کند. 
۸- قدرت های ذخیره گردیده داخل نگین آمیتیست موجب ایجاد تغییری مثبت و کامل در داخل بدن شخص می گردد و همان طور دلیل می گردد از لحاظ روحی و عاطفی -حسی و معنوی، ت أثیرات مثبت شگرفی را به ارمغان بیآورد که جزو برترین خاصیت ها گوهر آمیتیست است
ویژگی همین نگین عمدتا ً به خاطر همان می باشد که می تواند هرنوع حس منفی را از وجود شخص بیرون بکشد و ضمیر او را پاک و شفاف کند. در مورد خردسالان می تواند اضطراب و آشفتگی ناشی از بلوغ، یا هرنوع غصه و خمودگی مرتبط به شکست تحصیلی، یا شنیدن اخبار ناخوشایند شبیه طلاق یا مرگ، و غیره را در آنها از بین ببرد. یکی دیگر از خاصیت ها گوهر آمیتیست در همان نوع موارد همه احساسات منفی را به طرف خویش جذب میکند و به خردسال خلوتش می بخشد. 
برای خردسال هایی که عجز های متفاوت دارند و یا دچار مشکلات کالبدی و روحی هستند چند تکه گوهر یاقوت ارغوانی در اتاق آنها علت می گردد همین نیروهای منفی از وجود آنها تخلیه گردد و اتاق آنها به یک شرایط خلوت و متعادل برگردد. برای بهبود دردهای موضعی، گوهر یاقوت ارغوانی را به طور مستقیم به مدت 20 دقیقه در روی محل رنج یا اطراف آن بگذارید تا تسکین یابد.





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: